• Cròniques

Aventura a la neu – Ulls Oberts

Els passats dies 14,15 i 16 de febrer els Ulls Oberts vam viure la Aventura a la Neu, una aventura única, irrepetible e inoblidable.

El divendres 14, ens vam reunir tots al col·legi dels Ulls Oberts de Badalona on vam rebre la primera visita dels supers científics juntament amb el seu becari, i la notícia de que en FrankenYeti s’havia escapat. Davant la situació, els Ulls Oberts vam optar per buscar-ho i així ho vam fer a l’endemà, dissabte 15, quan vam agafar l’autocar i vam partir en direcció al Port del Compte, Lleida.

El viatge va ser llarg i turbulent, alguns dormíem, d’altres cantàvem però tots vam gaudir del paisatge blanc quan ens apropàvem a la casa.

Al arribar a  la casa ens vam distribuir en les lliteres i vam fer partidets a bàsquet, ping-pong, futbol i també exploracions intrèpides.

Després del dinar boníssim, que ens van cuinar els intendents, vam fer unes dinàmiques i va arribar el moment esperadíssim per tots, la imposició de fulards!.

Tots els Ulls Oberts ho vam viure amb molt emoció, alguns vam rebre el fulard d’un company més gran, d’altres vam rebre el passa-fulard d’un monitor de la nostra associació. Va ser un moment inoblidable per a molts.

Posteriorment, vam sopar i ja per acabar aquell dia, vam fer un magnífic furor amb la companyia dels científics.

Al dia següent, ens vam aixecar tots amb moltíssimes ganes, abrigant-nos molt perquè ens anàvem a la neu!. Així que vam esmorzar per agafar forces i vam marxar.

Al parar l’autocar, vam baixar tots i vam córrer cap a una esplanada blanca, allà ens vam llançar tots amb els nostres plàstics, també vam fer una guerra de boles, alguns inclòs van fer ninots de neu. Però lo més impressionant és que vam rebre la visita d’en FrankenYeti i la seva Yeti, que ens va dir que volia ser feliç allà a la muntanya i ho vam respectar amb el becari i el vam deixar lliure.

Posteriorment, vam tornar a la casa i vam dinar ja que, malauradament, havíem de marxar.

La aventura a la neu va finalitzar en el moment que vam pujar als autocars per separat, però, tot i així, per a tots els ulls oberts va ser una sortida inoblidable i en la que vam conèixer gent nova i d’altre no tant nova, aprenent noves coses i gaudint de la natura.

Per acabar, només dir que som ulls oberts i que portarem l’alegria als altres sempre.